Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
E. Dezvoltarea cognitivă și cunoașterea lumii > Preșcolar >

Evaluare, grupa mică, științe – adaptare pentru copii cu CES (Fișă)

Autor: Florentina Ioniță - Grădinița cu Program Prelungit Nr. 273 (Bucureşti)

Descriere:

Fișa este potrivită pentru copiii cu CES.

Este o resursă educațională deschisă – se poate descărca în format editabil (clic pe Fișier – Descărcați) sau copia în propriul Drive (Fișier – Faceți o copie) pentru a fi adaptată în vederea reutilizării la clasă.

 

Tipul resursei: Text/ fișă
Limba resursei: Română

Nivelul: Preșcolar
Disciplina: E. Dezvoltarea cognitivă și cunoașterea lumii

Competență generală: E. Dezvoltarea cognitivă și cunoașterea lumii
Competența specifică vizată prioritar: E.3. Caracteristici structurale și funcționale ale lumii înconjurătoare


Legătura web către resursă: https://docs.google.com/document/d/14VtOYa2zXUnyIpxx0PDwMcFiLg2opSkk/
Accesări: 29

Propunător: Florentina Ioniță - Grădinița cu Program Prelungit Nr. 273 (Bucureşti)
Data validării: 15 aprilie 2025

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite