Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Matematică > Clasa a IV-a >

Exerciții cu numere naturale de la 0 la 1.000.000 (Material suport)

Autor: Liliana-Cornelia Boițiu - Școala Gimnazială Nr. 21 Vicențiu Babeș, Timișoara (Timiş)

Descriere:

Resursa se adresează și profesorilor și elevilor de clasa a IV-a. Conține o suită de exerciții matematice cu numere în concentrul 0-1.000.000, cu deschideri către alte discipline.

Poate fi folosită ca temă pentru acasă sau ca suport didactic în cadrul unei lecții de recapitulare finală.

Tipul resursei: Suport vizual
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a IV-a
Disciplina: Matematică

Competență generală: 1. Identificarea unor relaţii / regularităţi din mediul apropiat
Competența specifică vizată prioritar: 1.2.. Generarea unor modele repetitive/ regularităţi


Legătura web către resursă: https://www.gynzy.com/teach/en/board/b59b88ee-c57f-4fe7-bd9b-1ba156e3c5cb
Accesări: 407

Propunător: Liliana-Cornelia Boițiu - Școala Gimnazială Nr. 21 Vicențiu Babeș, Timișoara (Timiş)
Data validării: 6 iunie 2021

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite