Descriere:
Această resursă se adresează atât elevilor, cât și profesorilor, putând fi utilizată în activități de predare, învățare și evaluare într-un mod ludic și interactiv.
Valoarea ei adăugată constă în stimularea imaginației, a spiritului de observație și a gândirii logico-matematice (ex.: localizarea comorii la o treime sau două treimi din lungimea insulei), transformând sarcinile de lucru într-o aventură captivantă.
Resursa poate fi folosită colaborativ, în echipe, în jocuri de rol sau exerciții de rezolvare de probleme, dezvoltând atât competențe cognitive, cât și sociale, într-o atmosferă motivantă și prietenoasă pentru elevi.
Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a II-a
Disciplina: Matematică și explorarea mediului
Competență generală: 5. Rezolvarea de probleme pornind de la sortarea şi reprezentarea unor date
Competența specifică vizată prioritar: 5.2. Rezolvarea de probleme de tipul a±b=x; a±b±c=x în concentrul 0-1000; a·b=x; a:b=x, în concentrul 0-100, cu sprijin în obiecte, imagini sau reprezentări schematice
Legătura web către resursă: https://studio.goosechase.com/share-experience/ec2fc95a-02ea-4d78-a1a7-34b999b71ad6/edit
Accesări: 10
Propunător: Nicoleta-Denisa Barbu - Școala Gimnazială George Emil Palade, Ploiești (Prahova)
Data validării: 31 august 2025
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.