Sarcina de lucru pentru elevi:
1. Folosind pagina Popplet dată (http://popplet.com/app/#/4630842), descrieți, în propoziții scurte, fiecare imagine în parte, începând cu cea mai mică și terminând cu cea mai mare dintre ele.
2. Apoi, bazându-vă pe ceea ce ați scris anterior, imaginați-vă un dialog între cele două personaje, începând cu prima imagine din stânga sus si terminând cu cea mai mare imagine, cea din mijloc.
3. Creați propria poveste, utilizând platforma Popplet, fie folosind imagini, fie propoziții scurte prin care sa descrieți următoarea situație: „Noul coleg de clasă a devenit cel mai bun prieten al meu”.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să enunțe cel puțin două formule conversaționale simple
Să descrie imaginile în propoziții simple
Să formuleze propria poveste, în scris, în limba spaniolă, ajutându-se de imagini
Să utilizeze unele formule conversaționale simple adecvate situației
Să identifice informațiile din imagini
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor lucra individual, acasă, trimițând rezultatul final pe e-mailul profesorului. În primul rând, copiii trebuie sa își dea seama ca imaginile formează o poveste a unui cuplu (fac cunoștință atunci când erau mici și iși continuă prietenia pe parcursul vieții, în cele din urmă, decid să construiască o familie împreună). Apoi, va trebui sa construiască un dialog simplu prin care să evidențieze aceste etape: a face cunoștință, a se juca împreuna, a ieși în oraș, a avea o relație, a cere in căsătorie, a face nuntă și a forma o familie cu doi copii. În final, vor face propria poveste, cea despre noul coleg care va deveni cel mai bun prieten, ghidându-se după exemplul dat. Pentru a putea face toate acestea, se vor folosi de materialele studiate in timpul orelor: formule de salut, etapele vieții, structura unui dialog, descrierea fizică a unei persoane, obiecte din jurul nostru . După ce verifica toate temele, profesorul iși va dedica o ora de curs pentru a putea vorbi despre toate temele, pe scurt, corectând eventualele greșeli. În cazul în care elevul va alege să iși facă propria poveste tot prin imagini și nu prin propoziții scurte, va trebui să ii spuna și profesorului despre ce este vorba în imagini.
Accesări: 634
Contribuitor: Sorina- Elena Cobuleanu - Facultatea de Limbi și Literaturi Străine (2018)
Alte activități pentru: Limba spaniolă Clasa a V-a
Alte activități care utilizează: Popplet
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.