Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Matematică și explorarea mediului > Clasa a II-a >

Ferma animalelor care iubesc matematica (Joc didactic)

Autor: Adela Chiorean - Școala Gimnazială George Coșbuc, Baia Mare (Maramureş)

Descriere:

Jocul este potrivit elevilor care și-au însușit tabla înmulțirii, precum și terminologia specifică acesteia și pot să le utilizeze în rezolvarea exercițiilor și problemelor matematice.

Având un grad de dificultate mediu, de preferat ca resursa să se utilizeze în grupe de elevi.

 

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a II-a
Disciplina: Matematică și explorarea mediului

Competență generală: 1. Utilizarea numerelor în calcule elementare
Competența specifică vizată prioritar: 1.5.. Efectuarea de înmulţiri şi împărţiri în concentrul 0-1000 prin adunări/ scăderi repetate


Legătura web către resursă: https://view.genial.ly/64a70e5af9a5bd0012ba2a91/interactive-content-farm-escape-room
Accesări: 291

Propunător: Adela Chiorean - Școala Gimnazială George Coșbuc, Baia Mare (Maramureş)
Data validării: 24 iulie 2023

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite