Sarcina de lucru pentru elevi:
1. Identificați figurile geometrice, pe baza materialului suport (wordwall.net/ro/resource/2093879)
2. Realizați asocieri între obiecte și figuri geometrice, utilizând cel puțin un exercițiu în format digital dintre cele trei date (wordwall.net/ro/resource/1062974 | wordwall.net/ro/resource/7087682 | wordwall.net/ro/resource/9690846)
3. Urmărind materialul suport, descoperiți regula de formare a unui șir din figuri geometrice și continuați șirul (wordwall.net/ro/resource/7753503)
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
1. Să identifice figurile geometrice dintr-un șir dat
2. Să asocieze figurile geometrice cu imagini reprezentând obiecte
3. Să realizeze șiruri prin adăugarea de elemente conform unei reguli/ după un algoritm
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor identifica figurile geometrice pe baza materialului suport. Apoi, cu ajutorul cursorului, vor asocia imaginea figurii geometrice cu cuvântul care o denumește. La final, elevii vor descoperi regula de formare a unui șir din figuri geometrice și vor continua șirul. Sarcinile de lucru susțin gândirea divergentă, capacități cognitive de aplicare, analiză și evaluare, cultivă persistența în realizarea unei sarcini, sunt ludice și antrenante.
Accesări: 1.055
Contribuitor: Ionelia Dobrotă - Școala Gimnazială Nicolae Titulescu, Călărași (2021)
Alte activități pentru: Matematică și explorarea mediului Clasa pregătitoare
Alte activități care utilizează: Wordwall
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.