Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba şi literatura română > Clasa a IV-a >

Fișa de evaluare a rezultatelor învățării elevului cu CES (Fișă)

Autor: Simona Carmen Codrea - Școala Gimnazială Nr. 169 (Bucureşti)

Descriere:

Această resursă este fișa tipizată completată după evaluarea națională la Limba și literatura română din 20 mai 2025, la clasa a IV-a.

Conține achizițiile relevante pentru înțelegerea cu sprijin a textelor scrise și achizițiile parțial dobândite ce necesită aprofundare, dezvoltare, măsuri remediale.

 

Tipul resursei: Text/ fișă
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a IV-a
Disciplina: Limba şi literatura română

Competență generală: 4. Redactarea de mesaje în diverse situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 4.2.. Redactarea unor texte funcţionale scurte pe suport de hârtie sau digital


Legătura web către resursă: https://eduacces.ro/ro/resources/fisa-de-evaluare-a-rezultatelor-invatarii-elevului-cu-ces
Accesări: 22

Propunător: Simona Carmen Codrea - Școala Gimnazială Nr. 169 (Bucureşti)
Data validării: 18 iulie 2025

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite