Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Istorie > Clasa a IX-a >

Formațiuni prestatale românești din Transilvania (Exercițiu de asociere)

Autor: Floare Vaida - Colegiul Național George Coșbuc, Năsăud (Bistriţa-Năsăud)

Descriere:

Resursa educațională digitală constă într-un exercițiu de plasare în timp și spațiu a formațiunilor prestatale.

Este adresată elevilor, cu scopul consolidării sau (auto)evaluării temei Statul medieval în spațiul românesc / De la autonomie la stat.

Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a IX-a
Disciplina: Istorie

Competență generală: 5. Utilizarea surselor istorice a metodelor şi tehnicilor adecvate istoriei pentru rezolvarea de probleme
Competența specifică vizată prioritar: 5. Utilizarea surselor istorice a metodelor şi tehnicilor adecvate istoriei pentru rezolvarea de probleme


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/display?v=pgisoi2o521
Accesări: 526

Propunător: Floare Vaida - Colegiul Național George Coșbuc, Năsăud (Bistriţa-Năsăud)
Data validării: 5 septembrie 2021

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite