Descriere:
Resursa se adresează atât profesorilor din învățământul primar, în vederea utilizării în programe de tip blended-learning, activități remediale, în programe de tip after-school și în proiecte educaționale cu componentă digitală, cât și elevilor, în activități care vizează autoreglarea învățării.
Această resursă susține procesul de predare-învățare la disciplina matematică, combinând elemente teoretice, exerciții aplicative și activități de evaluare. Elevii participă activ, lucrând frontal, individual și în echipă.
Resursa include două teste digitale care permit autoevaluarea rapidă a cunoștințelor, aplicate la începutul și la finalul lecției, ca activități independente. Cele două fișe de lucru conțin exerciții variate, prin care se consolidează noțiunile teoretice. Fișa 1 (activitate individuală) susține învățarea prin descoperire, iar Fișa 2 (activitate în perechi) dezvoltă învățarea prin cooperare.
Rezultatele din chestionarul de satisfacție pentru elevi pot contribui la ajustarea și îmbunătățirea activităților viitoare, în funcție de nevoile reale ale elevilor.
Tipul resursei: Suită de activități
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a IV-a
Disciplina: Matematică
Competență generală: 2. Utilizarea numerelor în calcule
Competența specifică vizată prioritar: 2.1.. Recunoaşterea numerelor naturale din concentrul 0- 10 000 şi a fracţiilor subunitare sau echiunitare, cu numitori mai mici sau egali cu 10
Legătura web către resursă: https://studio.frameworkconsulting.com/project/11969/shared
Accesări: 19
Propunător: Daniela Pahome - Școala Gimnazială Nr. 4, Moreni (Dâmboviţa)
Data validării: 12 octombrie 2025
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.