Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba şi literatura română > Clasa a III-a >

Furtuna, după Ruth Stiles Gannett – înțelegerea textului (Exercițiu de completare în text)

Autor: Daniela Teodora Bobulișteanu - Școala Gimnazială Nr. 28, Galați (Galaţi)

Descriere:

Resursa propune mai multe enunțuri presărate cu casete libere, pe care elevii trebuie să le completeze, folosind cuvinte din textul citit.

 

Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a III-a
Disciplina: Limba şi literatura română

Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise în diverse contexte de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 3.4. Evaluarea conţinutului unui text pentru a evidenţia cuvinte-cheie şi alte aspecte importante ale acestuia


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/31396314
Accesări: 360

Propunător: Daniela Teodora Bobulișteanu - Școala Gimnazială Nr. 28, Galați (Galaţi)
Data validării: 22 august 2023

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite