Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Comunicare în limba română > Clasa I >

Grupurile de litere – consolidare. Citim, transcriem, formulăm propoziții (Joc didactic)

Autor: Ramona Chinan - Școala Gimnazială Ion Simionescu, Iași (Iaşi)

Descriere:

Această resursă este indicată a se folosi într-o activitate de consolidare a grupurilor de litere într-un mod ludic, ceea ce generează un mai mare interes din parte elevilor pentru rezolvarea unei teme individuale acasă, în care citesc, transcriu, formulează propoziții.

 

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa I
Disciplina: Comunicare în limba română

Competență generală: 3. Receptarea unei varietăţi de mesaje scrise, în contexte de comunicare cunoscute
Competența specifică vizată prioritar: 3.1.. Citirea unor cuvinte şi propoziţii scurte, scrise cu litere de tipar sau de mână


Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/34024887
Accesări: 337

Propunător: Ramona Chinan - Școala Gimnazială Ion Simionescu, Iași (Iaşi)
Data validării: 2 iulie 2022

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite