Sarcina de lucru pentru elevi:
Pentru că am discutat în această lecţie, la Educaţie civică, despre grupurile din care pot face parte oamenii, acum, la finalul orei, aveți ca sarcină să vă „jucaţi” cu cuvintele, realizând DOI NORI, în aplicația cunoscută de voi, wordart.com.
În primul nor veți scrie principalele 5 grupuri despre care ați aflat azi, iar în al doilea nor veți scrie denumirea valorilor morale care stau la baza funcționarii în bune condiții a grupurilor – nu mai puţin de 7!
Pentru că veţi lucra în grupe de câte 5, vă organizați în așa fel încât fiecare să scrie câte o denumire/ valoare morală. Lucrați corect, estetic, creativ, pentru că, la sfârșitul expirării timpului de lucru de 10 minute, când ne vom plimba printre bănci, făcând un „tur al galeriei” de mini-proiecte digitale ale voastre, să fiţi apreciaţi de noi toţi!
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să enumere principalele grupuri din care pot face parte oamenii, cu cel puțin 5 referiri;
Să evidențieze principalele valori morale care stau la baza funcționării în bune condiții a grupurilor, cu cel puțin 7 exemplificări.
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii au ca temă să realizeze 2 NORI DE CUVINTE, în grupe de câte 5, cu ajutorul aplicaţiei www.wordart.com. Sarcina de lucru este constituită ca fiind momentul din lecţia de predare-învăţare „Obţinerea performanţei”. Elevii vor utiliza cu succes această aplicaţie, pentru că am folosit- o deseori, împreună, în cadrul lecţiilor, ca moment de început- brainstorming sau la final, la evaluarea cunoştinţelor, la diferite disipline. Exerciţiul dat, de rezolvat în colaborare, în grupe de câte 5, îi ajută pe elevi să îşi consolideze cunoştinţele despre grupuri, dar şi să identifice valori morale pozitive, necesare pentru buna funcţionare a grupurilor de oameni. De asemenea, elevii îşi dezvoltă competenţele digitale, creativitatea, atenţia, gândirea logică şi computaţională, vocabularul, spiritul critic şi autocritic, la final. Un loc important îl ocupă şi dezvoltarea capacităţilor de colaborare, de întrajutorare, a spiritului de echipă şi a celui competitiv.
Accesări: 858
Contribuitor: Mihaela Gogu - Școala Gimnazială Nicolae Stoleru, Baia (Suceava) (2020)
Alte activități pentru: Cultură civică Clasa a III-a
Alte activități care utilizează: WordArt
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.