Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Geografie > Clasa a IV-a >

Hidrografie. Noțiuni teoretice – fixare (Joc didactic)

Autor: Paula Vaida - Școala Gimnazială Nicolae Bălcescu, Ploiești (Prahova)

Descriere:

Jocul didactic prezentat este un joc de atenție care își propune să fixeze câteva noțiuni teoretice despre hidrografie, o secvență din lecția „Relief, hidrografie, vegetație”, clasa a IV-a.

Citind întrebările date, răspunsurile, elevii analizează noțiunile prezentate, apoi găsesc asocierea potrivită.

 

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a IV-a
Disciplina: Geografie

Competență generală: 1. Prezentarea realităţii observabile, cu ajutorul terminologiei generale şi specifice
Competența specifică vizată prioritar: 1.1. Identificarea unor termeni geografici în texte/ contexte/ situaţii de învăţare diferite


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/31350766
Accesări: 174

Propunător: Paula Vaida - Școala Gimnazială Nicolae Bălcescu, Ploiești (Prahova)
Data validării: 14 august 2023

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite