Descriere:
Resursa este gândită să consolideze cunoștințele de limba engleză a elevilor din clasa a IV-a printr-o suită de exerciții de recunoaștere a diferențelor de pronunție și implicit de scriere a numerelor din categoria ”-teen” și ”-ty”, de recapitulare a vocabularului, de potrivire a întrebărilor ce exprimă prețul la singular și plural, de aranjare a cuvintelor în ordinea corectă într-o întrebare și de oferirea de răspunsuri în scris sau oral.
Resursa poate fi utilizată și de către profesorul de limba engleză pentru a introduce tema ” Going Shopping „ la clasa a IV-a.
Exercițiile pot fi folosite și individual, pentru a completa secvențe de lecție. Elevii pot utiliza resursa colaborativ sau individual, în clasă sau ca exercițiu de recapitulare, consolidare – ca temă pentru acasă.
Omologată ca mijloc de învățământ, nivel gimnazial: rezoluția Ministerului Educației nr. 72.129/6/09.04.2024
Tipul resursei: Suită de activități
Limba resursei: Engleză
Nivelul: Clasa a IV-a
Disciplina: Limba engleză
Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise simple
Competența specifică vizată prioritar: 3.. Receptarea de mesaje scrise simple
Legătura web către resursă: https://view.genial.ly/65dced994712130013b301e9/interactive-content-how-much-is-how-much-are
Accesări: 137
Propunător: Monika Bandi - Școala Gimnazială Alexandru Ioan Cuza, Baia Mare (Maramureş)
Data validării: 1 martie 2024
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.