Descriere:
Resursa educațională propusă ia forma unei activități interactive și este destinată atât elevilor din clasa a VIII-a, cât și cadrelor didactice de specialitate.
Prin rezolvarea corectă a sarcinii trasate, elevii vor putea asocia, prin glisare, fiecare cuvânt-cheie ideii principale indicate. Astfel, elevii vor consolida conceptele operaționale introduse în lecție pentru facilitarea ordonării cronologice a secvențelor narative.
Abordarea interactivă și ludică a învățării îi va motiva pe elevi să participe activ, să coreleze informațiile explicite şi implicite din texte literare și nonliterare, continue, discontinue și multimodale.
Utilitatea pentru cadrele didactice rezidă în faptul că poate fi utilizată ca exercițiu aplicat pe parcursul activității de predare sau ca o modalitate de evaluare formativă.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a VIII-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 2. Receptarea textului scris de diverse tipuri
Competența specifică vizată prioritar: 2.1.. Evaluarea informațiilor și a intențiilor de comunicare din texte literare, nonliterare, continue, discontinue și multimodale
Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/76199397
Accesări: 38
Propunător: Ana Mihaela Pop - Școala Gimnazială Alexandru Ioan Cuza, Baia Mare (Maramureş)
Data validării: 3 august 2024
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.