Descriere:
Resursa educațională deschisă propune o activitate interactivă și este destinată atât elevilor, cât și cadrelor didactice.
Prin rezolvarea corectă a sarcinii trasate, elevii vor putea asocia informațiile desprinse din lectura textului cu elementul cheie propus de profesor. Astfel, elevii vor consolida elementele de teorie literară în vederea identificării acestora prin raportare la textul narativ studiat.
Abordarea interactivă și ludică a învățării îi va motiva pe elevi să participe activ, să coreleze informaţiile asimilate în mod explicit sau implicit.
Utilitatea pentru cadrele didactice rezidă în faptul că resursa poate fi utilizată ca exercițiu de verificare/ consolidare a abilităților de lectură a elevilor.
Omologată ca mijloc de învățământ, nivel primar: rezoluția Ministerului Educației nr. 79.050/2/24.10.2023
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a IV-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise în diverse contexte de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 3.6.. Manifestarea interesului pentru lectura literară şi de informare
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/20904497
Accesări: 628
Propunător: Vlad-Cristian Dan - Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă, Baia Mare (Maramureş)
Data validării: 23 septembrie 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.