Descriere:
Resursa este adresată atât elevilor, cât și cadrelor didactice, iar scopul este de a facilita asimilarea cunoștințelor teoretice și identificarea acestora prin raportare la un text literar studiat.
Poate fi utilizată în etapa de consolidare sau chiar și în etapa de obținere a feedbackului, pe parcursul unei lecții mixte. Susține o activitate ludică, atractivă, colaborativă, cu feedback imediat.
Omologată ca mijloc de învățământ, nivel gimnazial: rezoluția Ministerului Educației nr. 78.609/12/13.12.2023
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a VI-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 2. Receptarea textului scris de diverse tipuri
Competența specifică vizată prioritar: 2.1.. Corelarea informaţiilor explicite şi implicite din texte literare și nonliterare, continue, discontinue și multimodale
Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/39901966
Accesări: 306
Propunător: Ana Mihaela Pop - Școala Gimnazială Alexandru Ioan Cuza, Baia Mare (Maramureş)
Data validării: 4 aprilie 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.