Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Om şi societate > Logică > Clasa a IX-a >

Identificarea unui argument și a componentelor acestuia

Sarcina de lucru pentru elevi:

I. Argument:
Un om se crede zeu, el spune că Dumnezeu a murit. Dacă Dumnezeu a murit asta înseamnă că putem face orice, iar dacă Dumnezeu a murit și în locul lui avem acum alt zeu asta înseamnă că ne aflăm în aceeași condiție ca înainte. În concluzie, Dumnezeu a murit și acum avem în locul lui un alt Dumnezeu, nemuritor.

1. Copiați acest argument într-un editor de texte (de ex., Microsoft Word, Documente Google etc.)
2. Identificați conectorii propoziționali, premisele și concluzia
3. Marcați cu verde premisele, cu albastru concluzia și cu roșu conectorii propoziționali
4. Observați dacă concluzia decurge din premise

II. Formulați un argument care să conțină minim 5 propoziții atomare și trimiteți acest argument colegului vostru de bancă, folosind un site de socializare. Apoi urmați cei patru pași de mai sus pentru a analiza argumentul primit de la colegul de bancă.

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să identifice un argument
Să identifice componentelor unui argument
Să verifice validitatea unui argument

Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

Elevii au ca temă identificarea tuturor componentelor unui argument. Pentru realizarea temei, trebuie să utilizeze o aplicație online care să le permită urmarea cerințelor de mai sus. După finalizarea temei, aceasta va fi încărcată pe pagina clasei.


Accesări: 1.417

Alte activități pentru: Logică Clasa a IX-a
Alte activități care utilizează: Microsoft Word Google Docs

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite