Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Matematică și explorarea mediului > Clasa a II-a >

Împărțirea la 3, la 4 și la 5 (Exercițiu)

Autor: Mihaela Salatioan - Școala Gimnazială Avram Iancu, Dej (Cluj)

Descriere:

Prin intermediul acestei resurse, se poate consolida împărțirea la 3, 4 și 5, într-o formă ludică. Jocul poate fi utilizat și în cadrul orelor derulate on-line, iar feedbackul este imediat.

Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a II-a
Disciplina: Matematică și explorarea mediului

Competență generală: 1. Utilizarea numerelor în calcule elementare
Competența specifică vizată prioritar: 1.5.. Efectuarea de înmulţiri şi împărţiri în concentrul 0-1000 prin adunări/ scăderi repetate


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/17176254
Accesări: 189

Propunător: Mihaela Salatioan - Școala Gimnazială Avram Iancu, Dej (Cluj)
Data validării: 3 februarie 2021

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de educație, nivelurile primar, gimnazial și liceal.
Omologat selectiv de Ministerul Educației Naționale prin rezoluțiile cu nr. 36.645 din sept. și oct. 2019.

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificares necesară:


Anulează Trimite