Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limbă şi comunicare > Limba franceză > Clasa a VIII-a >

Indicativ prezent, perfect compus, viitor, imperfect

Sarcina de lucru pentru elevi:

În urma a ceea ce ați învățat acasă – iar acum cunoașteți cele 4 timpuri ale modului indicativ – realizați o distincție între aceste timpuri, folosind aplicația Bubbl.us (elevii sunt familiarizați cu aplicația menționată mai sus, nefiind prima dată când utilizează această aplicație), astfel încât:

  • În casetele mari scrieți timpurile modului indicativ (trebuie să aveți 4 casete mari corespunzătoare pentru cele 4 timpuri trecute ale modului indicativ). Pentru fiecare timp trecut, conjugați câte 5 verbe la timpul din casetă, la persoana a treia singular (alegeți ce gen doriți). Aceste verbe trebuie scrise în casetele care derivă din cele mari.
  • Apoi, creați pentru fiecare timp trecut câte o căsuță, în care să alcătuiți o propoziție cu timpul respectiv.
  • Alegeți trei culori diferite pentru schemă: o culoare pentru casetele mari, o culoare pentru casetele care derivă din acestea și o altă culoare pentru căsuțele cu propozițiile realizate.

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să enumere cele patru timpuri învățate ale modului indicativ
Să utilizeze corect timpurile verbale, indicând fiecare timp verbal utilizat în propoziții scurte date
Să exemplifice fiecare timp verbal prin formularea unor propoziții

Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

Elevii vor utiliza cu succes această aplicație, având în vedere faptul că sunt familiarizați cu ea, putând să rezolve corect tema fără să piardă timpul pentru explorarea aplicației. Trebuie sa alcătuiască o schemă cu ajutorul aplicației Bubbl.us în care să facă diferența între cele patru timpuri ale modului indicativ. Exercițiul îi ajută pe elevi să poată distinge între prezent, perfect compus, viitor și imperfect.


Accesări: 374
Contribuitor: Denisa Fășie - Colegiul Național Samuil Vulcan, Beiuș (Bihor) (2021)

Alte activități pentru: Limba franceză Clasa a VIII-a
Alte activități care utilizează: Bubbl.us

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de educație, nivelurile primar, gimnazial și liceal.
Omologat selectiv de Ministerul Educației Naționale prin rezoluțiile cu nr. 36.645 din sept. și oct. 2019.

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificares necesară:


Anulează Trimite