Sarcina de lucru pentru elevi:
Elevilor le vor fi proiectate câteva video-uri interactive ale emisiunii ”How it is made”, pentru 2-3 produse.
După ce răspund la întrebări și își clarifică conținuturile, utilizăm programul Wordart fiecare elev propune câte un cuvânt învățat din înregistrările video care este introdus de profesor în programul Wordart (videoproiectat, în clasă). Generăm o imagine a propunerilor de cuvinte ale elevilor.
Împărțim elevii în grupe de câte 4-5 și câte un reprezentat al unei grupe va susține un discurs despre „Obținerea produsului”, utilizând imaginea generată cu Wordart.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să organizeze procesul tehnologic de obținere a produsului
Să descrie realizarea diferitelor operațiuni tehnologice
Să susțină un scurt discurs în care să utilizeze corect conceptele însușite
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor reține câte un cuvânt relevant pentru lecție care va fi utilizat în Wordart. Profesorul se va asigura de relevanța cuvântului pentru lecție. Elevii mai avansați vor forma propoziții, fraze din cuvintele din imagine care se vor concretiza într-un discurs despre ceea ce reprezintă procesul de obținere a produsului, etape tehnologice, operațiuni. Profesorul ii va corecta de câte ori va fi necesar.
Accesări: 950
Contribuitor: Genoveva Elena Perju - Liceul Tehnologic Mihai Busuioc, Pașcani (Iași) (2020)
Alte activități pentru: Educaţie antreprenorială Clasa a X-a
Alte activități care utilizează: WordArt video
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.