Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Tehnologii > Educaţie antreprenorială > Clasa a X-a >

Inițierea și derularea unei afaceri. Planul de afaceri și problemele aplicării acestuia

Sarcina de lucru pentru elevi:

Pornind de la construirea unui avatar personalizabil de vorbire (accesati: https://www.voki.com/site/create), alegându-vă capul, hainele și accesoriile, dați o voce personajului vostru și, completând spațiile libere, redați următoarea definiție: Planul de afaceri este un …………… util întreprinzătorilor ce construiesc o …………… sau cauta …………… , care include o prezentare a activitatii economice desfasurate, indicatori …………… , caracteristici de piata si alte date economice.

Ca temă pentru acasă, realizați un alt avatar, care va întruchipa partenerul dvs. de afacere (imaginar), care să explice motivele pentru care NU dorește să realizeze un plan al afacerii voastre comune. Postați linkul la acesta pe avizierul virtual al clasei (creat de profesor pe Lino, pentru această temă – se dă linkul). Consultați avatarele create de colegi – ora următoare, indicați-ni-l pe cel mai convingător.

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să descrie planul de afaceri, utilizând adecvat conceptele specifice antreprenoriatului;
Să distingă etapele unui plan de afaceri, integrând utilizarea resurselor conform mediului economico-social;
Să argumenteze necesitatea întocmirii unui plan de afaceri, luând în considerare interesele comunității;

Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

Elevii reconstituie definiția planului de afaceri, exersând crearea unui avatar personalizabil. Ca temă pentru acasă, găsesc contraargumente pentru întocmirea planului de afaceri (cel mai probabil imaginând problemele aplicării acestuia) și le postează, în forma unui avatar, pe avizierul comun, pentru a fi consultat de colegi. În ora următoare, realizăm analiza temelor, frontal, centrându-ne pe problemele aplicării planului de afaceri.


Accesări: 1.639
Contribuitor: Ilie Cristian Moldoveanu - Facultatea de Administrație și Afaceri (2018)

Alte activități pentru: Educaţie antreprenorială Clasa a X-a
Alte activități care utilizează: Voki Lino

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite