Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Matematică și explorarea mediului > Clasa a II-a >

Înmulțirea cu 2, cu 3 și cu 4 (Joc didactic)

Autor: Drăguța Stroe - Școala Gimnazială Constantin Brâncoveanu, Constanța (Constanţa)

Descriere:

Resursa reprezintă un exercițiu-joc util după predarea la clasă a înmulțirii cu 2, 3 și 4. Poate fi folosit într-o activitate frontală sau poate fi dat elevilor prin link.

 

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a II-a
Disciplina: Matematică și explorarea mediului

Competență generală: 1. Utilizarea numerelor în calcule elementare
Competența specifică vizată prioritar: 1.5.. Efectuarea de înmulţiri şi împărţiri în concentrul 0-1000 prin adunări/ scăderi repetate


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/display?v=pncd8r4h220
Accesări: 356

Propunător: Drăguța Stroe - Școala Gimnazială Constantin Brâncoveanu, Constanța (Constanţa)
Data validării: 30 iulie 2022

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite