Sarcina de lucru pentru elevi:
Joc didactic. Exercițiul ludic va fi proiectat, cu videoproiector sau pe tabla inteligentă.
Elevii sunt împărțiți pe două echipe și fiecare elev trece pe la calculator și dă click pe personajul care rezolvă corect înmulțirea în opinia sa. Personajul central oferă și verificarea imediată: Corect / Incorect.
Linkul la aplicația digitală pentru calcule matematice, înmulțiri: https://scratch.mit.edu/projects/717933186/
La a doua tablă, sunt notate numele elevilor pe două echipe și, la sfârșit, pe baza răspunsurilor corecte, se declară echipa câștigătoare.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
O1- să rezolve corect, oral și în scris, înmulțiri în concentrul 0-100;
O2- să evidențieze proprietățile înmulțirii (fără terminologie) pe baza exercițiilor;
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Fiecare elev trece pe la calculator și dă click pe personajul despre care consider el că rezolvă corect înmulțirea dată. La a doua tablă, sunt notate numele elevilor pe două echipe și, la sfârșit, pe baza răspunsurilor corecte, se declară echipa câștigătoare.
Accesări: 582
Contribuitor: Mihaela-Isabela Trandafir - Școala Gimnazială Sfântul Andrei, Mangalia (2022)
Alte activități pentru: Matematică și explorarea mediului Clasa a II-a
Alte activități care utilizează: tabla interactivă soft educațional Scratch
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.