Sarcina de lucru pentru elevi:
Accesați platforma clasei noastre din cadrul www.edpuzzle.com (sau accesați link-ul următor: https://edpuzzle.com/join/noghizf) și urmăriți videoclipul cu titlul „9 Types of Intelligence„, care ilustrează tipurile de inteligență propuse de Howard Gardner.
Pe măsură ce vizionați videoclipul, răspundeți la întrebările pe care le-am integrat în film (9 cu răspuns multiplu și una cu răspuns deschis la final), rămânând ca, pentru următoarea noastră întâlnire, fiecare să argumenteze oral cu ce tip de inteligență a rezonat cel mai bine (una sau mai multe).
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să enumere cele 9 tipuri de inteligență descrise în teoria inteligențelor multiple a lui Howard Gardner
Să distingă cel putin trei particularități pentru fiecare dintre cele 9 tipuri de inteligenta propuse de Gardner
Să argumenteze ce tipuri de inteligență (cel puțin două) din teoria inteligentelor multiple considera că îi caracterizează cel mai mult
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Aceasta sarcina este una de tip individual, ca tema pentru acasa, cu un grad foarte redus de dificultate, menit mai mult sa sporeasca interesul elevilor pentru abordarile mai recente cu privire la conceptul de inteligenta. Elevii vor accesa link-ul (acest link este real, va invit sa-l accesati) si vor urmari un material de aproximativ 6 minute (fara posibilitate de skip - momentan este dezactivat pentru dvs.) despre tipurile de inteligenta propuse de Howard Gardner, in teoria sa a inteligentelor multiple. Elevii vor raspunde la cate o intrebare cu alegere multipla dupa descrierea fiecarui tip de inteligenta, prin care se va atinge al doilea obiectiv operational (de a distinge trei particularitati ale acelui tip de inteligenta), iar la final vor enumera tipurile de inteligenta prezentate, in cadrul intrebarii finale cu raspuns deschis, prin care se va atinge primul obiectiv (de a enumera tipurile de inteligenta ale acestei teorii). Ultimul obiectiv se va atinge in cadrul lectiei urmatoare, in care se vor rezerva 10-15 minute pentru argumentarea elevilor despre tipul de inteligenta care ii caracterizeaza, iar aceasta poate servi si ca recapitulare a notiunilor parcurse la subtema "Inteligente multiple". Durata de rezolvare a sarcinii este foarte scurta, intre 10 si 15 minute, data limita de rezolvare fiind cu o zi inainte de urmatoarea intalnire cu elevii. Elevii vor fi familiarizati cu site-ul edpuzzle.com si modelul de lucru pe care il propune acesta inainte de sarcini de acest tip.
Accesări: 1.266
Alte activități pentru: Psihologie Clasa a X-a
Alte activități care utilizează: Edpuzzle
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.