Sarcina de lucru pentru elevi:
Sarcina 1: Priviți cu atenție bilețelele pe care sunt desenate instrumente muzicale. Selectați fiecare desen și aduceți-l în dreptul denumirii corespunzătoare: wordwall.net/resource/9390593/
Sarcina 2: Roata instrumentelor se va învârti. Fii atent când se va opri. Trebuie sa spui cum se produce sunetul cu ajutorul instrumentului respectiv: wordwall.net/resource/9390945/
Sarcina 3: Observă bilețelele pe care sunt desenate instrumente muzicale. Selectează-le cu cursorul si grupează-le în funcție de modul cum se produce sunetul: wordwall.net/resource/9392767/
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
O1: Să recunoască instrumentele muzicale în funcție de categorie;
O2: Să spună două trei caracteristici ale fiecărui instrument;
O3: Să încadreze fiecare instrument muzical într-una dintre categoriile: cu coarde (ciupite sau lovite), de suflat (din metal sau lemn), de percuție (lovite sau scuturate).
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor pune în corespondență fiecare instrument cu numele corespunzător, în proporție de 100%. Apoi vor da explicații potrivite, folosind cuvinte proprii. Nu este necesar să utilizeze termeni de specialitate. La final, elevii vor organiza pe categorii instrumentele muzicale, făcând diferența între instrumentele de suflat și cele cu corzi.
Accesări: 793
Contribuitor: Luminița Tomuța - Școala Gimnazială Nr. 7 Sfânta Maria, Timișoara (Timiș) (2021)
Alte activități pentru: Educaţie muzicală Clasa a II-a
Alte activități care utilizează: Wordwall
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.