Descriere:
Acest material este un suport didactic pentru abordarea holistică a unor conținuturi din programa claselor a III-a și a IV-a. Conține exemple concrete de activități de învățare STEAM și se adresează în special profesorilor pentru învățământ primar, dar poate fi utilizat și de copii sau părinți.
Abordarea educațională STEAM are caracter interdisciplinar, practic și experimental, promovează dezvoltarea gândirii critice, a rezolvării problemelor, a creativității și a inovației, colaborarea și comunicarea, aplicabilitatea în context real, și nu în ultimul rând dezvoltarea abilităților tehnologice. STEAM în educație:
- S- Science/ S – Stimulează creativitatea;
- T- Technology/ T – Tratează știința diferit;
- E- Engineering/ E – Erou al rezolvării problemelor;
- A- Art/ A – Accent pe concentrare și control;
- M- Mathematics/ M – Multitudine de experiențe.
Tipul resursei: Suită de activități
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a III-a
Disciplina: Științe ale naturii
Competență generală: 1. Explorarea caracteristicilor unor corpuri, fenomene şi procese
Competența specifică vizată prioritar: 1.1.. Identificarea unor caracteristici ale corpurilor vii și nevii
Legătura web către resursă: https://read.bookcreator.com/Ki5DJiUcJrg4WUQNCYjEkBtrtbw1/TDYnNHUESliOjFgp9VXsBw
Accesări: 79
Propunător: Zsófia Șipoș - Școala Gimnazială, Tășnad (Satu-Mare)
Data validării: 10 mai 2024
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.