Descriere:
Resursa educațională deschisă constă într-un instrument destinat evaluării cunoștințelor elevilor în ceea ce privește vocabularul specific al casei în limba franceză care să verifice și nivelul de înțelegere a unui text simplu de tip ghicitoare.
Aplicația utilizată oferă exerciții practice care solicită elevilor să utilizeze corect din punct de vedere semantic și ortografic substantivele din câmpul lexical propus, facilitând astfel aplicarea termenilor în contexte situații concrete de comunicare.
Prin intermediul interfeței interactive, elevii primesc feedback imediat asupra răspunsurilor furnizate, ceea ce contribuie la o învățare activă și la identificarea rapidă a eventualelor erori de sens sau de scriere.
Tipul resursei: Test
Limba resursei: Franceză
Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Limba franceză
Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise în diverse situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 3.. Receptarea de mesaje scrise în diverse situaţii de comunicare
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/display?v=pxqam1utt25
Accesări: 12
Propunător: Roxana Ionela Ciobanu - Școala Gimnazială Mihai Viteazul, Târgoviște (Dâmboviţa)
Data validării: 24 iunie 2025
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.