Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limbă şi comunicare > Limba franceză > Clasa a VIII-a >

L’adverbe de manière – l’auto-évaluation de la performance, devoir

Sarcina de lucru pentru elevi:

Activitatea 1, corelată cu obiectivul operațional 1:

1. Écoutez attentivement l ’ enregistrement et completez la fiche aves les adverbes qui manquent. (Ascultati inregistrarea si completati fisa cu adverbele care lipsesc)
Jules : Comment va Paul ?
Viviane : Il ne va pas très …
Jules : Qu’est-ce qui se passe ?
Viviane : Tu connais Paul, il fait bien son travail, il fait tout , mais…
Jules : Mais quoi ?
Viviane : Il va mal ! Il ne mange pas , il dort…… , je suis inquiète pour lui.
Jules : Il est ….. stressé, alors ?
Viviane : Oui, il voyage … Je ne sais pas comment lui dire……… qu’il doit s’arrêter!
Jules : Tu peux parler ………… avec Paul, non ?
Viviane : Oui, bien sûr! Mais quand quelqu’un est stressé, il est difficile de dire ………… les choses.
Jules : Oui, tu ne dois pas insister ……………. , mais tu dois être ……….. ferme pour qu’il écoute…
Le site où l ’ enregistement est disponible: (site-ul pe care este disponibila inregistrarea) youtube.com/watch?v=ZM6z6LOACR4

Activitatea 2, corelată cu obiectivul operațional 2:

À partir de l’adjectif entre parenthèses, forme l’adverbe convenable :
1. Elle a mal à pied. Elle marche (lent).
2. Viens ……………….. si tu ne veux pas être en retard. (immédiat)
3. Cet homme conduit …………………. .(prudent)
4. Elle s’exprime ………………… en anglais. ( facile )
5. Mon cousin parle ………………. (poli)
6. Jean fait ses devoirs ……………. (correct).
7. Elles rendent ………. visite à leurs grands-parents.(rare)
8. …………….. Jeanne suit des cours le matin. (Habituel)
9. Maman parle ……….. . (douce)
10. Elles nous saluent ……………..(amicale).

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

1. Identifier les mots qui manquent (les adverbes de manière) dans l’enregistrement audio ;
(Să identifice adverbele care lipsesc din înregistrarea audio)
2. Former correctement au moins six adverbes en -ment.
(Să formeze corect cel puțin șase adverbe de mod )

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

A1 - Les adverbes que les enfants doivent écrire sont : parfaitement, mal, franchement, vraiment, constamment, gentiment, librement, clairement, lourdement, souffisammnet. (Adverbele pe care elevii trebuie sa le scrie dupa ce audiaza inregistrarea). A2 - Réponses attendues (răspunsuri așteptate): 1 – lentement 2 – immédiatement 3 – prudemment 4 – facilement 5 – poliment 6 – correctement 7 – rarement 8 – habituellement 9 – doucement 10 - amicalement


Accesări: 338
Contribuitor: Ana-Maria Bucur - Școala Gimnazială Matei Basarab, Târgoviște (2024)

Alte activități pentru: Limba franceză Clasa a VIII-a
Alte activități care utilizează: video simulări

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite