Sari la conținut
Digitaledu
Situații de învățare cu utilizarea instrumentelor și resurselor digitale

Digitaledu

Situații de învățare cu utilizarea instrumentelor și resurselor digitale

  • Idei de activități
  • Resurse digitale
  • Platforme educaționale
  • Despre
  • Contact
Limba franceză > Clasa a V-a >

Les objets de la classe (Suport vizual)

Autor: Cristina-Ioana Pricope-Damian - Școala Gimnazială Alexandru Ioan Cuza, Podu Iloaiei (Iaşi)

Descriere:

Resursa constă într-un suport vizual util pentru o activitate de învățare a vocabularului obiectelor din sala de clasă, în limba franceză. Include video, exercițiu interactiv, imagini.

Tipul resursei: Suport vizual (ex.: ppt)
Limba resursei: Franceză

Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Limba franceză

Competență generală: 2. Producerea de mesaje orale sau scrise adecvate unor anumite contexte de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 2.. Producerea de mesaje orale sau scrise adecvate unor anumite contexte de comunicare


Legătura web către resursă: https://docs.google.com/presentation/d/1g5Kpo5CnSgohUnNkxvbiJy-SXxqpPNDl-6YRGrhmC4k/edit
Accesări: 25

Propunător: Cristina-Ioana Pricope-Damian - Școala Gimnazială Alexandru Ioan Cuza, Podu Iloaiei (Iaşi)
Data validării: 18 decembrie 2020

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Raportați o problemă.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de educație, nivelurile primar, gimnazial și liceal.
Omologat selectiv de Ministerul Educației Naționale prin rezoluțiile cu nr. 36.645 din sept. și oct. 2019.

Raportați o problemă.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți problema identificată:


Anulează Trimite