Descriere:
Scenariul de învățare ”Letters to Anne Frank” este creat pentru profesorii de limba engleză care vor să predea interdisciplinar despre Al Doilea Război Mondial și Holocaust folosind limba engleză. Temele abordate conform programei în vigoare vizează democrația, drepturile omului și patrimoniul european socio-cultural.
Activitățile propuse îi implică pe elevi în mod direct, învățarea fiind centrată pe elev și au ca scop dezvoltarea unor abilități de secol XXI, cum sunt gândirea critică, comunicarea, colaborarea, dar și abilități globale cum sunt inteligența emoțională și empatia.
Tipul resursei: Text/ fișă
Limba resursei: Engleză
Nivelul: Clasa a XI-a
Disciplina: Limba engleză
Competență generală: Producerea de mesaje orale sau scrise adecvate unor anumite contexte de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: Producerea de mesaje orale sau scrise adecvate unor anumite contexte de comunicare
Legătura web către resursă: https://teachwitheuropeana.eun.org/learning-scenarios/letters-to-anne-frank-ls-ro-305/
Accesări: 378
Propunător: Nadina Carmen Nicolici - Colegiul Tehnic Lorin Sălăgean, Drobeta-Turnu Severin (Mehedinţi)
Data validării: 23 mai 2020
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.