Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Om şi societate > Limba spaniolă > Clasa a VIII-a >

Los derechos de un estado político: Pro y contra la independencia de Cataluña

Sarcina de lucru pentru elevi:

Veţi fi împărţiţi în grupuri de câte 3 şi veţi avea de susţinut argumente pro şi contra independenţei Catalunei, iar aceste argumente vor fi susţinute prin intermediul unei prezentări Prezi.

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să conceapă o listă cu argumente în favoarea temei alese, în limba spaniolă, în scris;
Să argumenteze oral, în spaniolă, poziția pro sau contra independenței Cataluniei

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare

Modul probabil de desfășurare a activității:

 Dat fiind faptul că subiectul independenţei Catalunei a monotematizat actualitatea, elevii vor avea de susţinut o dezbatere prin intermediul căreia să fie aduse în prim-plan cele mai importante argumente pro şi contra independenţei regiunii catalane.  Elevii vor fi împărţiţi în grupuri. Fiecare grupă îşi va alege un lider.  Pe două bilete profesorul va nota cele două teme ale dezbaterii, iar liderul fiecărei grupe va „trage la sorţi” tema pe care o va avea de susţinut.  Elevii vor avea la dispoziţie 1 săptămână pentru a-şi fixa argumentele, iar în săptămâna următoare, rezultatele obţinute vor fi prezentate prin intermediul aplicaţie Prezi.  Elevii vor trebui să îşi însuşească conceptele de „drept”, „încălcarea a legii” şi „democraţie”;  Elevii trebuie să identifice modalităţile prin care Spania îşi apără drepturile;  Elevii trebuie să ilustreze reacţia Spaniei la aflarea veştii că regiunea catalană doreşte independenţa;  Elevii vor trebui să stabilească responsabilitatea fiecărei părţi (Spania / Cataluna) şi să propună o soluţie de reconciliere (se vor folosi şi de cunoştinţele dobândite în cadrul orelor de cultură civică).


Accesări: 628
Contribuitor: Virginia-Adriana Grigore - Facultatea de Litere (2018)

Alte activități pentru: Limba spaniolă Clasa a VIII-a
Alte activități care utilizează: Prezi

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite