Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Discipline tehnice > Clasa a XI-a >

Mediul de marketing al firmei – fixarea cunoștințelor (Exercițiu de asociere)

Autor: Cătălina Onose - Liceul de Turism și Alimentație Dumitru Moțoc, Galați (Galaţi)

Descriere:

Acest mijloc de învățământ este realizat pe platforma learningapps.org și constă într-un exercițiu ludic de fixare a cunoștințelor teoretice pentru o secvență din activitatea de învățare, care este utilizat de către elevii care urmează domeniul de pregătire profesională Turism şi alimentație, la modulul Marketing, tema Mediul de marketing al firmei.

Presupune realizarea de perechi între componentele mediului de marketing și factorii specifici ce intră în structura acestora.

Programe școlare suport – programa școlară în vigoare pentru disciplina Marketing, clasa a XI-a (conform anexei 1 la OMEN nr. 3501 din 29.03.2018) și Standardul de Pregătire Profesională (conform anexei 4 la OMENCȘ 4121/13.06.2016)

Disciplina la care poate fi aplicat /Aria curriculară – Marketing/ Tehnologii
Clasa – a XI-a

Unități de rezultate ale învățării 9 – Evaluarea oportunităților de piață

Competențe cheie:
– Competențe de comunicare în limba română;
– Competențe digitale de utilizare a tehnologiei informației ca instrument de învățare și cunoaștere.

Rezultate ale învățării:
Cunoștințe:
9.1.12. Prezentarea conceptului și elementelor definitorii ale mediului de marketing al agentului economic.
Abilități: – Atitudini: -Obiective de învățare:
O1: Să asocieze corect componentele mediului de marketing cu factorii specifici care intră în structura acestora.

Bibliografie conform programei școlare:
1. Balaure V., Adăscăliței V., Bălan C., Boboc Șt., Cătoiu I., Olteanu V., Popa N. AL., Teodorescu N., Marketing, Editura Expert, București, 2002
2. Capotă V., Popa F., Ghinescu C., Marketingul afacerii, Filieră Tehnologică, profil Servicii, Editura Akademos Art, București, 2006
3. V. Manole, M. Stoian, Marketing, Editura ASE, 2004.

 

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a XI-a
Disciplina: Discipline tehnice

Competență generală: 0. Competențe generale pentru discipline tehnice
Competența specifică vizată prioritar: 0. Competențe specifice pentru discipline tehnice


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/display?v=panc6270t21
Accesări: 22

Propunător: Cătălina Onose - Liceul de Turism și Alimentație Dumitru Moțoc, Galați (Galaţi)
Data validării: 8 august 2025

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite