Descriere:
Resursa conține probleme de matematică cu operațiile învățate, exersând terminologia învățată, nivel mediu.
Folosind Scratch, individual în laboratorul de IT sau chiar acasă, ori frontal în clasă, lucrând la tablă, apoi completând în aplicație, copiii repetă într-o variantă atractivă, interactivă, obținând indicii pentru a găsi parola finală. Avantajul este feedback-ul imediat și faptul că elevilor le place aplicația Scratch.
Tipul resursei: Software/ aplicație
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a II-a
Disciplina: Matematică și explorarea mediului
Competență generală: 5. Rezolvarea de probleme pornind de la sortarea şi reprezentarea unor date
Competența specifică vizată prioritar: 5.2. Rezolvarea de probleme de tipul a±b=x; a±b±c=x în concentrul 0-1000; a·b=x; a:b=x, în concentrul 0-100, cu sprijin în obiecte, imagini sau reprezentări schematice
Legătura web către resursă: https://scratch.mit.edu/projects/1034547023
Accesări: 10
Propunător: Valerica Mititelu - Școala Gimnazială Nr. 5 Elena Doamna, Tecuci (Galaţi)
Data validării: 14 iulie 2025
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.