Descriere:
Secvența de învățare propusă are un caracter interdisciplinar. Elevii vor identifica mai întâi meseriile prezentate în imagini, denumindu-le. Se vor putea purta discuții privind instrumentele/ uneltele utilizate pentru exercitarea lor, dar și utilitatea lor în societate. Apoi, elevii vor despărți denumirile meseriilor în silabe și vor clasifica aceste meserii în funcție de numărul de silabe identificate. În finalul activității, drept recompensă, elevii vor descoperi un cântecel despre meserii.
Materialul se adresează în principal elevilor cu dizabilitate intelectuală moderată și ușoară din clasa I. Poate fi utilizată în cadrul disciplinelor specifice învățământului special: citire-scriere-comunicare, abilități de comunicare, matematică și explorarea mediului, educație muzicală pentru consolidarea cunoștințelor.
Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa pregătitoare
Disciplina: Comunicare în limba română
Competență generală: 2. Exprimarea de mesaje orale în diverse situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 2.1. . Pronunţarea clară a sunetelor şi a cuvintelor în enunţuri simple
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/16575598
Accesări: 592
Propunător: Simona-Isabela Prisneac - Școala Gimnazială Specială - Centru de Resurse și Documentare privind Educația Integrată/ Incluzivă, Cluj-Napoca (Cluj)
Data validării: 20 iulie 2021
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.