Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Discipline tehnice > Clasa a IX-a >

Metode de investigare a ecosistemelor: Limite de toleranță (Joc didactic)

Autor: Grațian Daniel Goloșie - Liceul Tehnologic Azur, Timișoara (Timiş)

Descriere:

Jocul didactic de tip spânzurătoarea ajută elevii să înțeleagă conceptele din lecția despre limite de toleranță și factori limitanți prin ghicirea termenilor specifici folosind indicii relevante.

Este conceput pentru modulul II – Metode de investigare a ecosistemelor, care se parcurge în clasa a IX-a la profilul protecția mediului, oferind o abordare interactivă și captivantă pentru aprofundarea cunoștințelor.

 

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a IX-a
Disciplina: Discipline tehnice

Competență generală: 0. Competențe generale pentru discipline tehnice
Competența specifică vizată prioritar: 0. Competențe specifice pentru discipline tehnice


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/display?v=pz5vny75t24
Accesări: 205

Propunător: Grațian Daniel Goloșie - Liceul Tehnologic Azur, Timișoara (Timiş)
Data validării: 6 august 2024

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite