Descriere:
Exercițiul se adresează elevilor clasei pregătitoare, profesorilor pentru învățământul primar, dar și părinților.
Datorită formei atractive de prezentare, acest exercițiu poate fi folosit pentru recuperarea pierderilor în învățare, în sprijinul copiilor cu dificultăți de învățare, care au dificultăți de pronunție.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa pregătitoare
Disciplina: Comunicare în limba română
Competență generală: 3. Receptarea unei varietăţi de mesaje scrise, în contexte de comunicare cunoscute
Competența specifică vizată prioritar: 3.2.. Identificarea semnificaţiei unei/ unor imagini care prezintă întâmplări, fenomene, evenimente familiare
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/display?v=p1fd0hed225
Accesări: 16
Propunător: Ana-Anca Ivan - Liceul Teoretic Callatis, Mangalia (Constanţa)
Data validării: 18 mai 2025
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.