Sarcina de lucru pentru elevi:
Elevii trebuie să completeze individual un rebus tematic, accesând un link către un formular creat de către profesor în prealabil. (Timp de lucru – 10 minute).
Profesorul solicită gruparea elevilor câte patru, alegerea unui reprezentant al grupei care să prezinte colegilor rezultatul obținut și verificarea rezolvării. Grupele primesc rebusuri diferite.
Profesorul distribuie elevilor linkul către rebusul online și solicită rezolvarea acestuia individual.
După rezolvare, profesorul solicită gruparea elevilor câte patru; membrii echipelor confruntă rezultatele, le discută, le corectează când este cazul.
Profesorul solicita reprezentantului grupei să prezinte rezultatul colegilor.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să identifice principalele noțiuni teoretice legate de Internet, prin completarea unui rebus tematic.
Să recunoască tipurile de malware întâlniți în rețeaua Internet.
Să enumere modalitățile de protecție împotriva programelor de tip malware.
Să descrie cel puțin două modalități de invadare a confidențialității.
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
După primirea link-ului către rebus, elevii rezolvă individual rebusul online. După expirarea timpului de lucru, se grupează câte 4 si confruntă rezultatele, le discută, le corectează când este cazul. Profesorul solicita reprezentantului grupei să prezinte rezultatul colegilor. Acesta, cu ajutorul videoproiectorului, prezintă rebusul și rezolvarea acestuia întregii clase.
Accesări: 892
Contribuitor: Ramona-Laura Bencze - Colegiul Național Mihai Eminescu, Baia Mare (Maramureș) (2018)
Alte activități pentru: TIC Clasa a IX-a
Alte activități care utilizează: jocuri
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.