Descriere:
Acest joc interactiv reprezintă un instrument educațional creat special pentru a ajuta elevii să-și consolideze cunoștințele despre instrucțiunea „for” și utilizarea buclelor imbricate în programare. Scopul principal al jocului este de a permite elevilor să afișeze modele piramidale utilizând primele n numere întregi. Jocul oferă o experiență de învățare captivantă și se poate finaliza în aproximativ 10 minute.
În cadrul jocului, elevilor li se prezintă două variante ale aceluiași model, iar sarcina lor este de a găsi corespondența corectă între aceste variante. Această abordare încurajează dezvoltarea abilităților de analiză și comparație, ajutând elevii să înțeleagă modul în care buclele „for” imbricate pot fi utilizate pentru a genera acele modele.
Obiectivul final al acestei resurse educaționale este să consolideze înțelegerea elevilor cu privire la structurile repetitive și să îi ajute să-și dezvolte abilitatea de a lucra cu două bucle imbricate. Jocul contribuie, de asemenea, la dezvoltarea concentrației și a gândirii algoritmice a elevilor, oferindu-le o modalitate distractivă și interactivă de a înțelege conceptele fundamentale ale programării.
Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a X-a
Disciplina: Informatică
Competență generală: 1. Implementarea algoritmilor într-un limbaj de programare
Competența specifică vizată prioritar: 1.2. Utilizarea unui mediu de programare (pentru limbajul Pascal sau pentru limbajul C/C++)
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/33506767
Accesări: 220
Propunător: Mariana Ivan - Liceul Teoretic Mircea Eliade, Galati (Galaţi)
Data validării: 15 ianuarie 2024
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.