Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba engleză > Clasa a VII-a >

Much, many, little, few (Suport vizual interactiv)

Autor: Cristina Erika Hogye - Școala Gimnazială I.L. Caragiale, Baia Mare (Maramureş)

Descriere:

Resursa urmărește familiarizarea elevilor cu utilizarea categoriilor MUCH, MANY, LITTLE, FEW.

Aspectele teoretice sunt imediat urmate de întrebări interactive menite să fixeze noile cunoștințe. Feedbackul prompt stimulează în plus dorința elevilor de a învăța.

Se poate utiliza frontal (Live lesson) sau ca activitate independentă/ temă pentru acasă (Assign).

Tipul resursei: Suport vizual
Limba resursei: Engleză

Nivelul: Clasa a VII-a
Disciplina: Limba engleză

Competență generală: 2. Exprimarea orală în diverse situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 2.. Exprimarea orală în diverse situaţii de comunicare


Legătura web către resursă: https://quizizz.com/admin/quiz/613227b267b4fc001df6a20b/
Accesări: 385

Propunător: Cristina Erika Hogye - Școala Gimnazială I.L. Caragiale, Baia Mare (Maramureş)
Data validării: 3 septembrie 2021

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite