Sarcina de lucru pentru elevi:
Parcurgeți împreună următoarele jocuri
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Competența specifică:
CS3.3. Aplicarea regulilor de calcul şi folosirea parantezelor în efectuarea operaţiilor cu numere întregi.
Obiective operaționale:
– Să aplice proprietăţile operațiilor cu numere întregi pentru optimizarea calculelor numerice
– Să utilizeze reguli de calcul cu puteri (calcule numerice)
– Să utilizeze eficient metode de determinare a unei necunoscute dintr-o ecuaţie sau inecuaţie (metoda mersului invers, metoda balanţei, transformări ale relațiilor de egalitate/ inegalitate)
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
„Omul este un om întreg numai atunci când se joacă” (Fr. Schiller) Rolul și importanța jocului didactic constă în faptul ca facilitează procesul de asimilare, fixare, consolidare și verificare a cunoștințelor, iar datorită caracterului său formativ, influențează dezvoltarea personalității copilului. În timpul jocului, copilul vine în contact cu alți copii sau cu adultul, astfel că jocul are un caracter social. Prin joc se pot explora situații ce țin de viața reală. Jocul înseamnă disciplinare. Jocul didactic permite dezvoltarea inteligențelor multiple. Prin colaborare se dezvoltă atât competențe cognitive cât și afective.
Accesări: 656
Contribuitor: Vasilica Traiana Ghiță - Colegiul Național Iosif Vulcan, Oradea (Bihor) (2021)
Alte activități pentru: Matematică Clasa a VI-a
Alte activități care utilizează: Wordwall jocuri
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.