Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Religie Cultul Ortodox > Clasa a III-a >

Nașterea Domnului Iisus Hristos (Exercițiu)

Autor: Ionuț Bolog - Școala Gimnazială Drăgănești Vlașca (Teleorman)

Descriere:

Exercițiul este de tip puzzle. Însă pentru a descoperi piesele de puzzle, elevii trebuie să realizeze câteva calcule – la răspunsul corect, piesele de puzzle se întorc pe față și urmează aranjarea lor.

Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a III-a
Disciplina: Religie Cultul Ortodox

Competență generală: 3. Explorarea activă a unor elemente din viaţa de zi cu zi, din perspectiva propriei credinţe
Competența specifică vizată prioritar: 3.1.. Explicarea semnificaţiei unor evenimente religioase cunoscute


Legătura web către resursă: https://im-a-puzzle.com/look_i_m_a_puzzle_8QHyluOy.puzzle
Accesări: 250

Propunător: Ionuț Bolog - Școala Gimnazială Drăgănești Vlașca (Teleorman)
Data validării: 17 decembrie 2020

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de educație, nivelurile primar, gimnazial și liceal.
Omologat selectiv de Ministerul Educației Naționale prin rezoluțiile cu nr. 36.645 din sept. și oct. 2019.

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificares necesară:


Anulează Trimite