Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Religie Cultul Ortodox > Clasa a V-a >

Nașterea Domnului (Jocul provocărilor)

Autor: Ionela-Mihaela Ghimboașă - Scoala Gimnaziala Nr. 25 Timisoara (Timiş)

Descriere:

Resursa educațională deschisă cu tema Nașterii Domnului se adresează elevilor de gimnaziu.

Prin acest set de întrebări legate de evenimentul Nașterii Domnului actualizează noțiunile studiate, valorificând cunoștințele acumulate de elevi pe parcursul orelor de religie.

 

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Religie Cultul Ortodox

Competență generală: 2. Manifestarea unui comportament moral, în viața personală şi în societate, în acord cu valorile religioase
Competența specifică vizată prioritar: 2.3.. Prezentarea elementelor definitorii și a rolului ale sacramentelor în viața creștinului


Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/8806812
Accesări: 312

Propunător: Ionela-Mihaela Ghimboașă - Scoala Gimnaziala Nr. 25 Timisoara (Timiş)
Data validării: 14 februarie 2023

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite