Descriere:
Materialul este destinat elevilor cu dizabilitate intelectuală din clasa a III-a, învățământ special. Este extrem de util în cadrul orelor de citire-scriere-comunicare sau abilități de comunicare.
Se va putea lucra pe grupe în funcție de nivelul de dezvoltare al elevilor, șase grupe sau doar 2 grupe cu sarcini cumulate. Elevii vor parcurge toate etapele metodei în funcție de sarcinile alocate și vor prezenta răspunsurile întregii clase. În cazul în care se formează doar 2 grupe: grupa 1 – descrie, compară, asociază, grupa 2 – analizează, aplică, argumentează.
Materialul poate fi abordat și frontal cu tot colectivul. Elevii vor rezolva pe rând toate sarcinile prevăzute: vor descrie imaginile, vor identifica și compara imaginile, vor identifica, denumi și asocia în perechi logice imaginile prezentate, vor enumera și analiza obiceiurile și datinile ilustrate în imagini, vor prezenta obiceiuri și datini pe care le cunosc, exemplificându-le modul de desfășurare sau vor citi descrierile prezentate și vor argumenta în final conform solicitării formulate.
Este preferabil ca răspunsurile formulate să se prezinte în ordine, de la 1 la 6, deoarece îi conduce pe copii de la o gândire simplă, la una complexă.
Tipul resursei: Suită de activități
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a III-a
Disciplina: Învățământ special
Competență generală: 0. Competențe generale pentru educație specială
Competența specifică vizată prioritar: 0. Competențe specifice pentru educație specială
Legătura web către resursă: https://www.canva.com/design/DAFU543GQ7g/y54L8QDYgapFRG0NA2N9Eg/view?utm_source=digitaledu_ro
Accesări: 268
Propunător: Simona-Isabela Prisneac - Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă Miron Ionescu, Cluj-Napoca (Cluj)
Data validării: 20 decembrie 2022
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.