Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Matematică și explorarea mediului > Clasa pregătitoare >

Numere pare/ Numere impare – consolidare (Exercițiu ludic de sortare)

Autor: Daniela-Maria Musteață - Liceul Teoretic, Filipeștii de Pădure (Prahova)

Descriere:

Elevii trebuie să grupeze numerele în funcție de criteriul dat: pare/ impare.

Acest exercițiu de sortare se adresează elevilor din clasa pregătitoare. Reprezintă o modalitate de consolidare a cunoștințelor despre numerele pare și numerele impare.

 

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa pregătitoare
Disciplina: Matematică și explorarea mediului

Competență generală: 5. Rezolvarea de probleme pornind de la sortarea şi reprezentarea unor date
Competența specifică vizată prioritar: 5.1. Sortarea/ clasificarea unor obiecte/ materiale etc., pe baza unui criteriu dat


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/display?v=pu4xz0hit23
Accesări: 168

Propunător: Daniela-Maria Musteață - Liceul Teoretic, Filipeștii de Pădure (Prahova)
Data validării: 17 august 2023

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite