Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Matematică > Clasa a IX-a >

Numere pare, numere impare (Exercițiu de sortare) – pentru elevi din învățământul profesional special

Autor: Viorica Cornelia Hoffmann Bronț - Liceul Tehnologic Special Nr. 1 George Barițiu, Oradea (Bihor)

Descriere:

Materialul este conceput pentru elevii din învățământul profesional special care au lacune în ceea ce privește noțiunile de numere pare și impare. Elevii fac un exercițiu de sortare a numerelor date.

 

Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a IX-a
Disciplina: Matematică

Competență generală: 2. Prelucrarea datelor de tip cantitativ, calitativ, structural, contextual cuprinse în enunţuri matematice
Competența specifică vizată prioritar: 2.. Prelucrarea datelor de tip cantitativ, calitativ, structural, contextual cuprinse în enunţuri matematice


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/display?v=p7gek9qpk21
Accesări: 181

Propunător: Viorica Cornelia Hoffmann Bronț - Liceul Tehnologic Special Nr. 1 George Barițiu, Oradea (Bihor)
Data validării: 3 octombrie 2023

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite