Descriere:
Resursa propune identificarea numerelor pare/ impare și poziționarea acestora în caseta potrivită.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa I
Disciplina: Matematică și explorarea mediului
Competență generală: 1. Utilizarea numerelor în calcule elementare
Competența specifică vizată prioritar: 1.1.. Scrierea, citirea şi formarea numerelor până la 100
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/31396631
Accesări: 139
Propunător: Daniela Teodora Bobulișteanu - Școala Gimnazială Nr. 28, Galați (Galaţi)
Data validării: 22 august 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.