Sarcina de lucru pentru elevi:
Dragi elevi,
Această sarcină de lucru face parte dintr-un proiect care se va derula pe parcursul întregului an școlar. Astfel scopul este de a realiza o povestire în limba engleză, folosind instrumentul digital: https://www.storyjumper.com.
Pentru fiecare unitate pe care o vom parcurge, veți crea un nou capitol al povestirii.
Aceasta este prima sarcină în acest proiect. Astfel, prima parte a temei pentru acasă este următoarea: realizarea unui personaj (de genul avatar), fie folosind instrumentul menționat mai sus sau https://www.voki.com/. Nu uitați să adăugați imagini, grafică și alte elemente vizuale relevante pentru povestea voastră. Personajul creat trebuie apoi transferat in povestea voastră digitală.
A doua parte a temei pentru acasă este de a scrie o descriere a personajului creat, folosind structurile gramaticale și lexicale discutate în clasă.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
4.3. Redactarea de texte scurte simple pe subiecte familiare/ Completarea cu etichete/ replici pe banda desenată/ Creative writing
Obiective operaționale:
Să descrie un personaj
Să redacteze o povestire scurtă în limba engleză, utilizând structuri gramaticale și lexicale adecvate nivelului de clasa a V-a intensiv.
Să demonstreze capacitatea de a prezenta informațiile într-o formă clară și organizată, folosind atât textul cât și elemente vizuale.
Să integreze elementelor narative și vizuale într-o prezentare coerentă, demonstrând abilități de gândire critică și creativă
Rezultatele așteptate:
Dezvoltarea abilităților de scriere: îmbunătățirea competențelor de redactare a textelor narative în limba engleză.
Utilizarea tehnologiei: dezvoltarea competențelor digitale prin folosirea unor instrumente digitale
Creativitate și gândire critică: dezvoltarea imaginației pentru a crea povestiri captivante și a gândirii critice pentru a organiza și prezenta informațiile în mod coerent.
Abilități de prezentare: Dezvoltarea competențelor de prezentare vizuală și text, esențiale pentru comunicarea eficientă a ideilor.
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor începe prin a crea personajul pentru povestire. Apoi vor adăuga elementele vizuale relevante pentru povestire, dezvoltându-și abilități de organizare și prezentare a informațiilor. În final vor redacta descrierea personajului creat folosind cunoștințele de gramatică și vocabular dobândite până acum.
Accesări: 95
Contribuitor: Roxana-Georgiana Voștinar - Liceul Teoretic William Shakespeare, Timișoara (2024)
Alte activități pentru: Limba engleză Clasa a V-a
Alte activități care utilizează: Voki StoryJumper
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.