Descriere:
Resursa se adresează elevilor și profesorilor, ca prim pas în realizarea reperului 1 din cadrul eseului structurat privitor încadrarea operei în tipologie, curent, perioadă. E recomandabilă pentru recunoașterea și fixarea termenilor-cheie specifici genului dramatic, speciei comedie, implicând deci și componenta de învățare și cea de evaluare.
După rezolvarea sarcinii, elevii vor putea (re)citi textul scrisorii pierdute.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a X-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 2. Folosirea modalităţilor de analiză tematică, structurală şi stilistică în receptarea diferitelor texte literare şi nonliterare
Competența specifică vizată prioritar: 2.. Folosirea modalităţilor de analiză tematică, structurală şi stilistică în receptarea diferitelor texte literare şi nonliterare
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/display?v=p158c4f5v23
Accesări: 199
Propunător: Mirela Bălan - Liceul Tehnologic Tomșa Vodă, Solca (Suceava)
Data validării: 7 iunie 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.