Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Discipline tehnice > Clasa a IX-a >

Obiecte de inventar pentru servire (Exercițiu)

Autor: Claudia-Cornelia Enache - Colegiul Național Economic Andrei Bârseanu, Brașov (Braşov)

Descriere:

Resursa este o aplicație interactivă destinată elevilor de clasa a IX-a din învățământul liceal și profesional – domeniul de pregătire Turism și alimentație, disciplina „Procese de bază în alimentație”.

Poate fi utilizată în procesul de predare-învățare-evaluare, pentru familiarizarea elevilor cu dotările sectorului de servire al restaurantelor.

Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a IX-a
Disciplina: Discipline tehnice

Competență generală: 0. Competențe generale pentru discipline tehnice
Competența specifică vizată prioritar: 0. Competențe specifice pentru discipline tehnice


Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/12089224
Accesări: 538

Propunător: Claudia-Cornelia Enache - Colegiul Național Economic Andrei Bârseanu, Brașov (Braşov)
Data validării: 5 martie 2021

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite